Forma dictează marketingul, nu? Ați trăit vreodată ce înseamnă să vinzi din garaj, aproape tot ce se poate găsi în orice lanț de retail internațional? Azi despre un model (și tendință?) în retailul modern. Literalmente un atac la modelul de retail modern.  “La Cocoș” îndrăznește asta, “cutting the corners”. Am testat pe buzunarul propriu noul supermarket “La Cocoș” din complexul acum abandondat Vitantis.

Un concept interesant – cheltuielile de amenajare a spațiului reduse la “blană” (80% fără gondolele cu care suntem obișnuiți), fără asistare, preponderență a produselor așezate în stacks/stive, flux de cashflow maximizat (fără bonuri de masă), merchandising-ul redus la minim (etichete de semnalizare over-the-top, redactate și în stil comun, pe toată hala), prețuri mai mici ca în lanțurile de retail internaționale, pivotarea ofertei pe un preț redus chiar și la achiziția unui singur produs, preț și mai mult redus la achiziția a câte 3 bucăți.

Pentru toate produsele din ofertă. Un concept uimitor, nu m-aș fi gândit vreodată că cineva va ataca astfel (deși modelul funcționează la Ploiești de mai mulți ani!) bazele comerțului civilizat, modern, de catedră, este pur și simplu o demolare “golănească” (cu sensul de “îndrăzneață”) a conceptului de retail modern.

PS. Raionul cu măsline oferă un sortiment extraordinar. Turcia și Grecia.