La prima vedere, pare un caz de tulburare de personalitate multiplă. Consumator fiind, și atunci când am văzut prima oară produsul la raft și acum când l-am revăzut într-o reclamă online, nu am știut cum anume să îl numesc? Ca la carte totuși, o singură denumire de produs este suficientă pentru a-l poziționa, este ori/ori. Dar cei de la Irdatod sunt consecvenți și incorigibili, sfidează regulile. Produsul este realizat de o companie și o alta, tot a lor, este cea care vinde. Din această combinație, probabil, s-a născut un hibrid. “Cașcaval de Ibănești” produs de Mirdatod. Și “Cașcaval boieresc Nobiletto” vândut de Ibalact. Pălăria de marketing este “Lactate de Ibănești”. Deci produsul este “Cașcaval de Ibănești” și “Cașcaval boieresc Nobiletto”. Și să ne lămurim – la listare, la raft, nu încap atâtea denumiri pe etichetă. Nici în mintea consumatorului. Iar faptul că au folosit Nobiletto, o invenție de marketing naming – pentru cine? Cașcaval nobil.

PS. Nu ațti văzut tot, în piață Mirdatod vinde cașcavalul de Ibănești subt trei etichete. Mă rog, când nu îți pasă de marketing, că se vinde oricum și fără să fii mers la școală, ce să faci?