Ce se întâmplă cu unele afaceri cu legume când singura strategie este vânzarea la tarabă și Covid 19 o distruge. Canale alternative de vânzare? Coșuri cu legume? Asocierea ȘI diversificarea ar fi bună? O situație, deși dramatică (oameni ale căror afaceri sunt gripate), pe atât de interesantă, un turnesol. Citez “Legumicultorii din județul Giurgiu vindeau produsele la tarabe în piață, acum trebuie să livreze la domiciliu clienților cu mașina personală”. Cât timp economia funcționează predictibil și se totul planifică pe baza “status quo” pare că viitorul este bun. Dar zdruncinarea relațiilor de piață “as usual” arată că foarte mulți au ignorat cu talent dezvoltarea de formule asociative. Da, este foarte greu și poate este uneori prea facil să îți dai cu părerea de pe margine. Dar când mereu auzi lamentări și apeluri la consumatori (indirect la bugetul public) ca să se cumpere de la micii producători, ei ce fac, evoluează?

Sursă articol Profit.ro link