Salut

Aceasta este o imagine de la Bucharest Craft Beer Festival 2016. Nu este de la boutique. Poate veți regăsi aliniamentul și în altă parte, adică pe rafturile unor magazine.

Însă semnificația cea mai puternică a acestui setup, mesajul pe care îl transmite, este diversitatea. Beautiful!

Berea industrială de masă trebuie să fie limpede, fără sedimente, conservabilă pe termen lung, cu același gust în milioane de hectolitri. Și dacă se poate, cu o denumire de produs de masă, precum Beer. Da, există și o bere Beer și o bere care se numește Bere. Pentru că berea industrială de masă care se numește Bere, este pentru segmentul de consumatori din România, pe care segmentarea nu îi interesează. Pe scurt, berea industrială de masă se reduce șla câteva mărci globale și câteva locale, în diverse piețe.

Prin opoziție sau ca o completare, berile artizanale de microberărie, sunt o întoarcere în istorie. La istorie, când braseria făcea bere care se consuma local. Fiecare serie are un alt gust, sunt câteva mii de feluri de bere artizanală în lume, cu tot felul de combinații, se consumă repede, nu stă luni de zile la raft. Este făcută de oameni, nu de mașini. Sigur, este un pic de exagerare, dar este un produs mai puțin industrializat. Expresia îi aparține d-nei tehnolog de la Fabrica de Bere Bună, care apare într-un episod „Ingrediente” realizat de DIGI Film.

I will rest my case here.