Întrebarea este, după atât timp: vi se pare că magazinele MegaImage sunt invizibile?

Nu știu cât de subliminală este construcția asta grafică, vizuală. Cert este că face parte din repoziționarea realizată anul trecut, sau și mai mult de un an? de către Mega Image.

Drept să vă spun, înainte de asta, multe magazine o fac, magazinul este înăuntru. Și înspre stradă totul este opac. Ca și cum magazinul este o cutie cu suprize. Poate ați observat că magazinele alimentare nu au vitrine de stradă. Nu sunt deschise către cumpărător.

Eei, cineva de la Mega Image s-a gândit la asta, nu foarte îndrăzneț. Dar inovator. Compoziția pe care au folosit-o pentru pavoazarea magazinelor a avut ca scop schimbarea „fundului de cutie” cu o orientare către cartier. Mi-a trebuit ceva vreme, poate sunt mai încet la percepții. Și m-am prins.

Au vrut să se ascundă în peisaj. În cartier. O adaptare cameleonică de tip blend in. Sigur poziționarea a fost susținută și cu alte comunicări de marketing.

Întrebarea este, după atât timp: vi se pare că magazinele MegaImage sunt invizibile?