Încep prin a spune că, pentru a fi un gastro-explorator, trebuie ori să acționezi ca atare, singur, de capul tău. Sau să faci o echipă rezistentă și interesantă de descoperiri. Nu în ultimul rând, să aibă deschiderea necesară descoperirii. Am fost la Burgerfest 2016. Am întâlnit câteva cunoștințe entuziaste. A început să plouă și am plecat.

Am fotografiat și astfel vă pot arăta un pic din ce se întâmpla pe acolo. Da, mai important, sunt câteva gânduri.

Este a doua ediție a unui eveniment de anvergură, dedicat mâncării. Anul trecut a fost prima. S-a bucurat de un succes remearcabil și ceea ce cred că este important, sau bănuiesc, componenta de socializare este aceea care atrage lumea. Pentru că se contruiesc echipe ad-hoc de consumatori, iar Burgerfest este un prilej minunat de socializare. Dincolo de mîncarea oferită.

Ar fi interesantă o privire asupra consumatorilor și a motivelor pentru care ei vin la Burgerfest. Un prilej de cercetare cu multiple finalități. Pentru că de regulă, antreprenorii descoperă, intuiesc potențialul, dar un produs sau un serviciu are o curbă de marketing bine definită.

Dacă vrei să continui, și să te ții cât mai mult pe platou, trebuie să identifici câteva insight-uri. Cred că nu s-a întamplat asta. Nimeni nu a creat un research și nu a aplicat chestionare science-based. Dar plăcerea a fost a consumatorilor nu?

Mai multe despre Burgerfest aici LINK