Viața nu poate fi trăită fără arome artificiale. Pe toți pereții, nu numa’ pe toate rafturile. Așa și cu Coseli, în decembrie 2015 era întins pe un vagon întreg. Luat la „mână” acest exemplu de marketing viu ne arată că nu este nevoie de segmentare pentru esențe chimice pentru bucătăria noastră. Este ca atunci când scrii cu majuscule în email. „Coseli sunt euuuu!!!” Deci toată lumea, toți privitorii de peste tot, pe unde trece tramvaiul, sunt grup țintă? Lazy & cheap marketing…

6 ianuarie 2016
Lazy & cheap marketing…! Coseli și tramvaiul este al lor
Tiberiu Cazacioc
Administrator
OBSERVATOR GASTRONOMIC
Despre hrana non-industriala, cultivare, recoltare, producerea ei si educatie. Stiri, opinii si tendinte despre gastronomie ca patrimoniu imaterial.
Caută
SUBIECTE FRECVENTE
agricultura ecologica
APC din Romania
ATRA Doftana
Bacania Veche
branza
CRIES
Dacian Ciolos
dop
Food Bloggers Conference 2016
Food Bloggers Conference 2017
Ibanesti
IGP
Ivan Pescar
lant alimentar scurt
La Pas
MADR
MEGA IMAGE
mic dejun
Mici
PAC
paine
peste
piata
piete urbane
Politica Agricola Comuna
produs in Romania
produs local
produs montan
produs traditional
retail
retail modern
risipa alimentara
salam de Sibiu
scheme de calitate
scrumbia de Dunare afumata
Slow Food
STG
supapa
telemea
Telemea de Ibanesti
Terra Madre
Timisoara
tomate
Turcia
vin
Comments by Tiberiu Cazacioc