🍉Votează 🍓 votează 🍆 votează, poate mica agricultură o salvează LINK LINK. Compania care vinde Chivas Regal și nu numai, a creat un fond de investiții cu care susține start-up-uri. Evident, nimic nu este gratis pe lumea asta, oferă bani pentru a câștiga notorietate și ceva atribute pozitive ce se vor atașa brandului Chivas Regal. Dar așa este în marketing, nu?

În finala din acest an, a apărut ca un pop-up și un proiect ambițios 🍅 Taraba Virtuală. Am aflat despre el din presă, pentru că fiind interesat de instrumente care își propun să facă legătura dintre cei care produc și cei care consumă – o suferință post-comunistă veche, dar mai ales o suferință intra-globalizare – le „scanez” și pun deoparte, în cutia cu procese și tendințe, la lucruri noi.

🍅Taraba virtuală își propune să facă legătura dintre mici fermieri și consumatori.

🍅Taraba virtuală își propune să faciliteze ca prin această legătură să circule legume și fructe contra bani.

🍅Taraba virtuală își propune ca prin aceast platformă să circule legume proaspete și organice. Nota mea! Nu tot ce este cultivat la țară este organic, orice ați crede dvs. Ba chiar este posibil să fie vorba de legume și fructe, mai poluate și mai chimizate decât legumele din supermarket. Dovediți contrariul, nu?

🍅Taraba virtuală își propune să scadă prețul final de achiziție.

🍅Taraba virtuală își propune să fie și un mediu de organizare a business-ului pentru micii legumicultori.

Deși am numeroase semne de întrebare cu privire la unele din ambițiile de mai sus, hai să zicem că este un proiect interesant, care, are șanse de reușită, și chiar va putea îndeplini obiectivele pe care și le-a propus. Orice astfel de proiecte sunt bazate pe un proces de clarificare, testare, eșec, corectare, etc. De la Beta 0 până la Beta 3, 4, 5..etc. până reușesc.