Poate ați fost deja expuși marketingului integrat, pe mai multe canale dar și în drumurile voastre prin București. CRIS-TIM, una din puținele companii din industria alimentară locală care pare că își respectă consumatorii.

Producția pe scară industrială de produse alimentare din carne, care să nu conțină tot felul de surogate, este un fel de a merge, aparent, contra curentului.

În ultimii ani, dezbaterea despre calitatea produselor alimentare, opoziția global versus local, tradițional versus industrial, a trezit multe conștiințe de consumatori.

CRIS-TIM este o companie care a investit atât în tehnologii noi de conservare cât și în dezvoltarea de produse alimentare de calitate fără adaosuri. Dar și marketing care să arate că produsele puse în piață, sunt de calitate și nu folosesc decât materii prime și ingrediente naturale.

Eticheta curată? Aceasta poate fi considerată o abordare etică și morală afirmată în piață de CRIS-TIM? Desigur sunt și calcule de beneficii. Dacă eticheta curată este ceea ce pretinde că este, să nu uităm că după ce am dopat românii cu parizer ar fi timpul să deschidem calea spre alimente bune, și satisfăcătoare atât cât sunt necesare.

Cine preia de la CRIS-TIM mânușa?