Nu știu dacă ați cunoscut până acum să existe un post de radio care să emită FM și numai înăuntrul unor spații fizice, cu ziduri, acoperișuri, precum în cazul de față, în magazinele de retail. Frumoasă inițiativa aceea de a crea un proiect de comunicare internă, cu două ținte. Angajații, dimineața, ascultă la prima oră, comunicarea internă de la HQ. Apoi în timpul zilei, sistemului de anunțare internă este folosit pentru motivarea cumpărătorilor. Sursa știrii, la „portavocea” retailului AICI LINK.

În fapt un banal sistem de comunicare internă a fost numit PENNY FM. Nu, nu este un nou post de radio. Pentru că în lista cumulativă de licențe a Consiliului Național al Audiovizualului, nu există o licență pentru PENNY FM. Adică aici LINK.

De ce oamenii obișnuiți dar și corporațiile au tendința de a hiperboliza chestiuni simple, de a le îmbrăca în haine care nu au de-a face cu realitatea? De ce este limbajul pompos atât de atractiv? Mister. Ai impresia că nu mai trăiesc în lumea reală.

PS. Faceți proba. Folosiți un receptor FM in spațiile Penny Market să aflați dacă puteți recepționa PENNY FM. What a joke @