O imagine suprinsă în oraș. În Capitală. O campanie pentru prăjitura Măgura.

Probabil că suntem consumatori încântați sau nu, al acestui produs. Așadar nu mă pun pro sau contra lui.

Însă construcția publicitară mă nemulțumește pentru că deja este o abordare recurentă.

Imaginea publicitară prezentată are ca scop să cupleze produsul cu o suită de tipologii, să creeze o reflecție identitară.

Și să sublimineze o regăsire a unei persoane în clasa de consumatori tip, din imaginea pe care o vedeți.

Tineri între 20-35 aflați în diverse situații, activi.

Întrebare mea este, ținând cont că această abordare este folosită de mai toate agențiile de publicitate, este un pic straniu că prăjitura dulce, cu ciocolată, nu este recomandată și adulților mai copți.

Ca mine, da! Și cei care sunt în alte praguri generaționale pot fi consumatori de Măgura.

Așadar, de ce nu au creat o serie pe mai multe ținte tipologice?

I will rest my case!