Sesiunea trecută a FBG 2015, cea din decembrie, a avut meritul că i-a pus față în față pe oamenii care cred foarte mult în individualitate. Da, ofertă culinară, dar nu sărim calul crezând că trebuie să punem pe harta României stele Michelin. Să pornim de la ce știm să facem dar cu talent și modestie bine temperată.

Am observat că există și curente care nu iau în considerarea localizarea. Asta și pentru proiectelor celor ce susțin aceste curente, ar avea de suferit financiara dacă ar proceda la o creare de piață pe suport local, prin asta înțelegând legume și fructe, carne, brânzeturi, ierburi și altele, în mod intenționat cumpărate de la furnizori locali.

Și am mai avut parte de o revelație la FBG 2015, ca la toate întâlnirile la care am fost. Conferința formează un soi de focus grup. LIDL ar trebui să îți trimită echipa de marketing dar și agenția de cercetare de piață, să ia pulsul consumatorilor. Nu o fac și mi se pare straniu.

Nu ? Despre eveniment aici http://www.2016.foodbloggers.ro/