Cred că trei curente sunt cele care se manifestă în piața publică din România. Apropo de localizare.

Unul este curentul care mănâncă la greu la  McDonalds, și, precum în cazul luptei anticorupție, cei ce sunt parte a curentului, nu dau doi bani pe morala socială. Ei votează cu același primar penal așa cum se bucură de oricare nou produs localizat de la McDonalds. Nu au emoții culturale, fac grătare oriunde. Pentru ei orice vine de la McDonalds, dacă nu trebuie gătit, dacă se mănâncă repede, și dacă consumatorul nu se consideră mai mult decât un junk bin, este foooarte bun.

Un alt curent este al celor care nu consumă dar le este indiferent. Le este atât de indiferent încât orice vine de la companiile globale, dacă crează locuri de muncă, dă de mâncare la junk bin consumers, dacă, dacă, să fie primit.   Nici acest curent nu este afectat emoțional.

Al treilea curent ar acesta: localizarea preparatelor vrea să arate că ofertele de la fast food, sunt de-ale noaastre. Adică smulg cotă de la producătorii de mici, gratargii asociați. O fi competiție însă asta nu înseamnă cu o înasușire culturală a unui produs alimentar local, popular, poate fi privită cu indiferență. Micul este al nostru și McMici  nu este decât un același Mc Donalds cu altă pălărie.

Sursa imaginii aici http://mcdonalds.ro/im-lovin-it/saptamani-romanesti